Mina dagar

Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Sannex

Av Therese Westman - 16 januari 2010 10:26

I går kväll åkte jag i väg och köpte glass till mig och älsklingen, som vi åt till kaffet. Fick i allafall en liten fredagsmys, innan han åkte hem till föräldrarna i Gideå.

Då han for så åkte jag upp till min far med några saker, som han behöver till renoveringen. Lite spackel + spadar och sånt.

Samtidigt kände jag mig lite danssugen, så hörde med Marielle och Ida om du skulle med, men dom ville hellre på Harrys. Så då följde jag med mamma, Eva och Bittan dit i stället. Jag tycker det är såå roligt att dansa. Kan ju inte säga att det var alltför många i min ålder, men några var det ju. Men som sagt det är roligt att dansa, så jag hade trevligt ändå:) Och Sannex var ett mycket bra band!

Jag hade gått och gruvat mig hela kvällen, för hur jag skulle göra när vi for hem. Skulle jag ta mig mod och sova själv hemma eller skulle jag sova hos mamma. Men tror det var alkoholen som gjorde mig så lugn, så jag sa till mig själv att jag ska banne mig sova själv. När jag kom hem så började jag med att gå igenom alla rum, så jag var säker på att det inte var någon i huset ( som jag alltid inbillar mig när jag är själv i mörkret). Så då blev jag lugn och gick och la mig, somnade nog på en gång. Sedan vaknade jag och tittade på kl. och då var den 06.30, så jag kände mig ännu lugnare och somnade om. Så just nu känner jag mig stolt över mig själv, som klarade av det. För första gången i mitt liv. Men jag ska aldrig säga aldrig. Jag vet inte hur det blir nästa gång:P

I dag vet jag inte vad som händer, tror att Erik äter i Gideå innan han far hem. Så funderar på att ringa till pappa och tigga mat där* hehe*. Ska nog fara förbi farmor i dag också, nu var det längesen igen.

Vi får se var dagen slutar.


Trevlig helg på er...

 
 
Ingen bild

Eva

16 januari 2010 19:36

Bra gjort Therese. Nästa gång går det ännu bättre att sova själv. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Westman - 25 augusti 2011 19:25

Ni finner mig nu på www.tessanwest.blogg.se

Av Therese Westman - 24 augusti 2011 20:11

I dag fyller lilla mamsen 46 år, grattis till henne!   Åkte in till stan i morse för att lämna in ansökan till studieplus, om barn och fritidsprogrammet i Nacka. Då har man suttit och åkt 3.5  mil enkel väg, för att lämna in ett papper också har ...

Av Therese Westman - 18 augusti 2011 19:21

Tycker jag skriver samma inledande ord varje gång, att nu var det längesen!   Sommaren har varit bra, har varit mycket jobb och det behövs, men nog har man velat varit ledig under den bästa tiden med. Men men pengar måste man ha. Nu däremot då al...

Av Therese Westman - 18 juli 2011 17:33


Vaknade i morse av jag försovit mig, laddade mobilen innan jag la mig, men tydligen så gick det inte så bra... Dagen blir så knäpp då man inte få ta det lugnt på morgonen.   Efter simskolan så åkte vi på mio möbler och beställde detta:   Den...

Av Therese Westman - 13 juli 2011 16:24

Tänkte bjuda på lite bilder från vår Norgeresa:)   Vi började att åka till Arjeplog på söndagmorgon, för at sedan stanna där en natt. Vi beslöt oss för att gå in på en väldigt ickebefolkad restaurang och åt lite mat. Måste säga att det inte var s...

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards