Mina dagar

Alla inlägg under juni 2011

Av Therese Westman - 20 juni 2011 20:08

Jag jobbar och står i, har simskola i det otroligt vackra och varma vädret... Men men man kanske inte ska klaga egentligen, så man har en uppvärmd bassäng, men lite kallt då vattnet bara räcker upp till knäna.:S 

I helgen så har jag haft simskola också + städning, så jag har inte haft helg än, så jag längtar till torsdag eftermiddag, då får man vara ledig i några dagar.


I dag så ringde jag på vårdcentralen och ville beställa tid för att kolla upp min leverfläck som jag har på vänstra handloven, ringde klockan 10 och fick tid klockan 13 i dag. Jag fick smita i från simskolan tidigare för jag ville verkligen kolla upp den, då den kliat och råkade klia sönder den för nått år sedan. Efter det så har det blivit fulare och större, så läkaren tittade på den och sa att den var irriterad + huden runt om, han ville ta bort den på en gång. Jag fick gå in i akutrummet på vårdcentralen och fick en bedövningsspruta och sedan opererade han bort den + lite hud runt om. Har ny 4 stygn. och får helst inte bada medan jag har dom kvar. HM så jag får bada i mellanbassängen med ena handen ovanför vattnet. Han trodde inte att det var någon fara så med fläcken, men för säkerhets skull så skulle den in på koll....

Nu i kväll så har jag, mamma och sara varit upp på vattgårn en sväng och hälsat på Lillemor, Tomas och Lova...


Nu Lotta på liseberg och sedan invänta Erik för att sussa..


Av Therese Westman - 12 juni 2011 21:12

Har njutit och nästan ogillat värmen som varit i helgen. Jag tycker om då det är varmt men i helgen har det nästan varit FÖR varmt! 

I går så var jag i sidensjö och fotade ett bröllop och på kvällen så for vi till Martin och Anna och hälsade på.


I dag har det varit lite svalare, var mulet i morse så då passade jag på att retuschera färdigt alla bilder från Isabelles bröllop, vilket tog ungefär 3-4 timmar att göra. Bjuder på en bild här nedan:

 


Nu ska jag gå och ladda upp för simskolan i morgon och som vanligt så verkar det bli kallt och regnigt! Det slår aldrig fel!


Nu blir det den sista Rockyfilmen


Sovgott!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards