Mina dagar

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Therese Westman - 12 januari 2010 20:10

I dag har jag mest suttit framför tvn och kikat på serier, som jag fastnat för nu. Det är 3 st som går efter varandra haha:) Men men har inget bättre för mig så. Sedan vi 14 kom älsklingen hem efter sitt jobbpass, så då började Smallville:P

Kokade ris i dag och åt upp älgköttet från helgen, mycket gott! Men var dock lite godare med strips.


Vid 18 kom Strinnholm förbi, just då Erik skulle fara till Erik ,så han blev hemma. Själv begav jag mig ner mot gymmet. Hade tänkt slå på tvn där nere medan jag crosstrainade, men inga kanaler fungerade längre:( Så det blev bara stereon. Men det gick ändå, men det är lite roligare att träna med några, än att vara själv. Men det var nog lika bra att jag var själv. Jag säger bara det att guuu så otränad man är. Gick på crosstrainern i ca 20 min och höll på dö! Jag har inte ansträngningsastma, men det kändes som det. Och inte tala om pulsen, ändå fast jag tog det lugnt. aja kanske gå bättre nästa gång.:P Ska försöka gå ner regelbundet om jag kan hålla mig från att blir förkyld. Brukar ju ha en tendens att bli det när jag börja anstränga mig. Men nu har det gått så pass lång tid tycker jag sedan jag var förkyld så ofta. Men jag ska aldrig säga aldrig, för då ligger jag där tillslut.


Nu väntas tvn igen och kvällsfika:)

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards