Mina dagar

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Therese Westman - 11 januari 2010 15:56

Ny vecka, nya möjligheter:)


I helgen fick vi besök av Eriks syster med familj, som vi bjöd på mat. Sedan i går så for vi hem till dem. Erik skulle fräsa nått på bössan och jag passade på att försöka mig på kortknäppning på de små:P Lättare sagt än gjort! Men men några bra bilder blev det ju i allafall.

När vi kom hem så åkte Erik i väg och spelade innebandy på folkhögskolan, jag och mamma gick runt västersel. Det var såå skönt.


I dag har jag inte gjort mycket. Vaknade med jättehuvudvärk, men passade på att plocka undan, diska och tvättat medan min älskling var på jobbet.

Vi har nyss ätit pyttipanna och ägg och just nu sitter vi framför tvn. Har ingen aning om vad vi ska göra senare i kväll.  Just nu ser vi på Simpsons i allafall:P


Jag har bestämt mig för att börja gå ner på gymmet nu, måste börja nånstans..... Så i morgon ska jag nog gå ner dit:) Bruka kännas såp skönt efteråt.


Nä nu ska jag koka lite kaffe kanske=)

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards