Mina dagar

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Therese Westman - 7 januari 2010 15:22

Gruvade mig i går kväll hur dagen skulle bli. När jag klev upp i morse 05.00 så var det -32 grader ute och jag skulle gå till Hägglunds. Jag klädde på mig många tunna lager, tog buff samt halsduken virad runt mig. Och tillsist luvan på jackan ovanpå mössan. Kände mig som en eskimå:P När jag kom in så var jag alldeles vit i ansiktet hehe. Men det gick bra, frös ingenting om kroppen bara om näsan, så jag klädde mig bra.

Det märks så tydligt hur lite folk det är på Hägglunds de här dagarna, så himla lite att städa. Va väl hemma runt 10.40, mycket skönt hela dagen är ju kvar så.

Jag och Erik åt lunch då när jag kom hem, sedan har vi inte gjort så mycket. Salle är här nu med, så vi ser på tv. Funderar på att måla hyllorna till garderoben sen samt att få tvätten torr nån gång. Det är som halvfuktigt i tvättstugan, så det tar tid!


Jag har tagit bort julutseendet på bloggen nu, så nu är all jul borta:) Känns skönt. Det är mysigt medan det vara men efter nyår ska allt bort:P


I kväll vet jag inte vad som händer, Erik surrar om att se hockey på fg, menmen vi få se. Nu ska jag gå och göra chili con carne*mums*

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards