Mina dagar

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Therese Westman - 4 januari 2010 18:21

På fredag var det soffläge som gällde. Jag Erik och Robin flyttade nog mellan våra soffor hela dagen lång. Oj så lång den va...Suck! Men man hade som inte ork till nå mycket heller:P


På Lördag åkte vi till buspojkarna i Movattnet, jag busade med Hampus och albin medan Erik var ute i garaget med Jonny. Jossan gjorde goomat som vi fick äta. *mums* Sedan bar det i väg till Gideå, Hampus åkte med jag och Erik för han skulle till mommej.

Jag och Erik for ut sen på kvällen och skulle kolla efter några rävspår, svängde förbi hos muggen och fick kaffe och kakor. Eferåt så åkte vi till Robin men han va inte hemma, så vi åkte tillbaka till Gideå och satt framför tvn...


På Söndagmorgon så vaknade vi av att Hampus kom in i rummet kl.8.30 och skulle väcka Erik, som skulle upp och jaga. Hm och den där lilla busen gav sig inte förrän jag hade klivit upp med:P Erik och Torbjörn åkte i väg och jaga, medan jag Hampus och Ulla-Britt stannade hemma. Jag och Hampus klädde på oss och gick ut mitt i dan. Vi byggde en snökojja, som Hampus kunde gömma sig i, det var jätteroligt:)


I dag började Erik och jobba igen, men han har kort vecka. Jag och mor passade på att åka upp till mormor, där var även Jörgens. Mös lite med Tyra, som somnade på min mage*myys*. Nu väntar jag bara på att Erik och Marielle ska komma hit. Erik slutar jobba, har täckbyxorna i bilen. Sen ska jag och Marre ut och gå en sväng i kylan.


Nu i veckan tror jag att julgrejjorna åker bort;)


Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards