Mina dagar

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Therese Westman - 22 december 2009 09:26

Har julstädat hemma i huset, dammsugit,torkat golv,dammtorkat,plockat undan, tvättat,skottat snö. Så det känns bra att det är bortgjort;)


I dag ska jag fara upp på bredbyn och jobba i några timmar på fritids, med mina simskolebarn:) Sedan ska jag till min morbror en snabbis och fixa en grej innan jul.

Vi får besök i eftermiddag,svärfars,Jossan,Jonny,Hampus,Albin,Emi
l & Emma. Hela högen kommer hit, så det blir fullt hus. Svärfar ska hjälpa oss att fixa tv-kanaler, så det blir bra.


I morgonkväll så blir det lillajulafton hos min mormor, vi skulle äta kl.16.00, blir hela familjen på mammas sida.

På julafton så ska jag först till min far och fira jul, med den sidan. Erik far till Movattnet direkt och sen när det mesta är gjortbort hos fader så far njag också till Movattnet. 


Jag kan inte fatta att det snart är jul, har ingen julstämning alls. Tycker att det bara blir mindre och mindre för varje år. Men på torsdag är det JUL! Mysigt

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards