Mina dagar

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Therese Westman - 8 december 2009 18:18

I dag har det väl inte hänt så mycket, jag och Erik började se en film då vi klev upp. Men ska nog fortsätta se på den i dag efter hockeyn. Ska hämta han då han slutar och fara på fritidsgården. Jag ska passa på att basta litegranna medan grabbarna börjar se hockeyn.

Jag har varit på Dagis i dag några timmar..sedan fick jag mat hos mammsen:P Mycket bra, så tråkigt att laga mat till en själv.


Resten av veckan har jag inte aning om hur det ser ut för mig. På Lördag ska vi i allafall till Eriks syster på lilla julafton. Eriks fastrar och farfars ska dit med, det blir trevligt.


Vi skulle ha varit till stan och hämtat den andra nyckeln och garderoberna samt elementen också. Börjar bli less att ha alla kläder kring golvet. Vi ska ju även få ett större bord och stolar med, så det blir så bra så.:)

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards