Mina dagar

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Therese Westman - 7 december 2009 15:55

Min tunga håller på att brinna upp, vet inte om det är någon förkylning som ligger och ruvar, eller om det är för att jag sovit dåligt. Har massor av småblåsor under tungan, så varje minsta rörelse vid tänderna och prat så gör det sååå fruktansvärt ont. Har haft en bedövningsgelé men den är slut.


For ner på fritidsgården i dag och surrade lite med Roger, vi har upptäckt att hemsidan för M-sel som jag delvis har ansvar för, har blivit hackad. I går när man skulle inte och kika så kom man till en Turkgrupp sida, inte alls bra.  Fick sig lite kaffe och sånt. Sedan åkte jag på affärn och köpte lite bra och ha saker, tro att jag ska göra de där hallongrottorna nu i eftermiddag, har ju inget mbättre fölr mig så. Erik jobbar em. Ska väl strax fixa någon mat åt mig själv, tro det blir nudlar:P

Fick ett sms av svärfar i dag att nu är det fixat med tv-kanaler, så bra.. är som lite småless på att alltid välja film att titta på. Så om en vecka har vi förhoppningsvis kanske kanaler:)

När jag kom hem så kikade Daniel förbi, han kom med vår hårddisk fylld med blandade filmer, gamla och nya *perfekt* Har just sett på Bröllopsduellen, passar på när Erik är borta, en riktig Therese Film:D.


Kunde inte hålla mig nå längre... i går så åkte granen fram, eller iofs så hade jag inget val eftersom att det blivit plusgrader. Men den är klädd nu, men belysningen var lite för kort:P Men det får duga. Va även och köpte bomull i dag när jag var på affärn, så nu ska jag göra klart mitt tomtelandskap. Tycker det är så roligt att hålla på och småpyssla.

När Erik kommer hem blir det nog Ice age 3 *svenskt tal*.


I morgon blir det några strötimmar på dagis....


Tjing

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards