Mina dagar

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Therese Westman - 5 december 2009 10:40

I går så var jag på bredbynskolan och hade 2:an. Det var alla mina simskolebarn, så det var jätteroligt att vara där.:)

Sedan ringde jag till min mor så hon kom och åt tacogratäng, mycket gott!

Efter maten så kände jag mig så frusen, så funderade på att gå ner på fritidsgården för att basta. Men då kom Salle och Stina, så jag valde att stanna hemma. Ni kan aldrig gissa vad grabbarna slog på! Jo det berömda jaktspelet:P Läängtar till vi får tv-kanaler! Men efter ett tag fick vi dom att stänga av spelet, så vi såg på jackass en stund. Erik Johan och Daniel kom förbi senare en sväng, så då blev det jaktfilmer också:P Såå tråkigt att titta på och sedan så slogs spelet på igen. * suck* Men det gick ändå bra att umgås liksom, men ändå:P


I morse så for Erik till Norrgissjö för att jaga älg, så jag håller tummarna! Han ville att jag skulle följa, så att om de blev klar tidigt så skulle vi åka in till staden och göra bort lite julklappar. Men jag kände att jag orkar inte kliva upp tidigt. För då skulle jag känna som att jag i princip bara skulle sitta och vänta, för att om vi hinner till stan. Inte för att jag inte vill vara där:P Men jag valde att stanna hemma och sova och sedan göra nån nytta kanske. Hm vadå tro?

Hade hoppats på att Marre skulle vara hemma, men så var inte fallet. Hade hoppats på att träffas lite granna. Aja får se nu vad jag hittar på. Har ju köpt ingredienser för att baka hallongrottor, men känner mig inte på humör för att baka i dag.

Kanske hör med far om han har tagit ner nåra julgrejor till mig, eller gå förbi farmor. Hon saknade mig i veckan:P Jag brukar alltid gå dit flera gånger i veckan och hälsa på och prata lite, så hon hade frågat pappa vad jag gjort i veckan. Hehe lilla farmor. Jag skulle ha varit och hämtat granen, jag vill ju snart ställa fram den.

Eriks mormor och morfar va ju så snälla som köpte en julgransfot åt oss. Tack så mycket.


I kväll vet jag inte vad som händer.....det lär märkas, nu ska jag kila......

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards