Mina dagar

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Therese Westman - 11 december 2009 11:39

I förrgår åkte vi till Gideå eftersom att Erik skulle jaga. Jag följde med också hade inget jobb bokat in så. Det blev ju tyvärr ingen jakt på Torsdag morgon eftersom att det var så dåligt väder. Vid mitt i dan någon gång så åkte vi till  Muggen, Erik ville kolla till åteln. Så jag passade på att sitta vid tvn.

Sedan så åkte vi till Movattnet med Eriks föräldrar, hälsade på småpojkarna:) Var så längesen man såg dom. Hampus blev glad som vanligt. Så roligt att se att de uppskattar att man kommer:) Och Albin har blivit en sådan goding!

I dag så har Erik och svärfar farit och jaga hare med Muggen, så jag och svärmor har slagit in lite julklappar. Tro hur länge de har tänkt vara ute i skogen i dag? Småpojkarna kommer hit till gideå i dag, så får träffa de igen:). I kväll åker vi nog hem, ska ju till Movattnet i morgon igen på lilla julafton, så måste hem och hämta några grejor samt ta på sig andra kläder:P


Beställde en klänning från Halens i dag:) Tyckte den va så söt och fin. Kasnke en jul och nyår klänning:

  

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards