Mina dagar

Alla inlägg under juni 2010

Av Therese Westman - 2 juni 2010 12:56

Har haft fullt upp tro det eller ej, men har inte hunnit skriva så mkt den här veckan. Helgen har varit rätt lugn. På lördag så for vi till gideå en sväng, tittade lite i Emil och Emmas hus som de ska hyra, sedan for vi till Norrgissjö och fikade smörgåstårta:) *mums* På eftermiddagen så for vi till Husum och hälsade på Håkan och Sandra, mycket trevligt. Det var så längesen vi sågs. Erik hade ju inte sett lilla Wilma, så det säger ju sig självt. Jag passade på att ta med mig fotogrejorna, som knappt fungerar. Måste köpa nya lampor. Men fick några kort i allafall på små brudarna.   Wilma.


 

Moa.


På Söndag så var det morsdag och då for vi upp till mor och fikade först på fm, sedagn följde jag upp till mormor och fikade där med:P På em fick vi äta hos mor.

På kvällen blev det premiärturen för årets fiskning. Stor Åskasjön och jag fick väl en regnbåde på 1 kg, så den ligger bra i frysen. Vi var där i går med och då fick Erik en. Mkt bra!

Annars så har jag jobbat som vanligt i veckan. I dag ska jag även rycka in på fritids nu på em. Börjar 13.30 och därefter blir det möte på fritidsgården för alla sommarjobbare.


Fick massage på jobbet i dag och känner mig rätt så slö vill jag lova.


Här kommer lite bilder sen vi var i gideå en dag, som jag sa att jag skulle lägga ut.:

  Älsklingen gör en skatfälla åt Jossan:)


       

Abbeliten härmar storebror och kommer inte ner:P


 

Izabelle


Nä nu måste jag fara på jobbet hare bra tjing!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards