Mina dagar

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Therese Westman - 29 juni 2010 10:18

Äntligen så verkar sommaren ha kommit,bra bra!

Helgen har varit bra, vi åkte till Gideå i Torsdags efter att vi slutat. Där så tog vi det lugnt sjösatte båten och åkte en tur. Sedan på fredagen så blev det lite midsommarfirande i lusthuset. Blev lite mycket för min del, lätt det blir så när man sitter stilla och tar in ozu * fy också* Men men nu är det nya tag igen.

Vi åkte hem till Mellansel på Lördagkväll och då blev det bara en lugn filmkväll men älsklingen<3.

I söndags hade vi tänkt fynda på rean på Mio, men sofforna var inge sköna, så vi tänkte åka ut på EM och kolla, men naturligtvis så var ju det stängt!

I går så åkte jag upp på Bredbyn för att handla mer blommor, men det var ju stängt för säsongen naturligtvis:P Så det blev Bredbyns blommor i stället, men de hade inge mycket.

Sedan på eftermiddagen så kom Eriks mamma, mormor och morfar och uppvaktade mig litegranna. Jag fick en potatispress och en gratäng form. ;) När de farit hem så planterade jag ner blommorna som jag köpt, ner i en blomurna som jag ställt på stubben vid vägen.

På kvällen blev det målning, jag åkte up till min morbror och hjälpte att måla lite på huset. Samt att jag lekte lite med mina småkusiner. Alvin skulle ju visa vilken jätteduktig målvkt han va, så vi spelade lite boll...


I dag så vet jag inte riktigt vad som händer, måste väl städa litegranna inför morgondagen och jag hoppas på sol, så vi kan sitta ute.

Jag fyller nämligen år i morgon:) 21 år. Samt att jag och älsklingen varit förlovade i 1 år då! Tiden går så himla fort!


Nä nu ska jag snart gå ut och sätta mig i solen hade jag tänkt.


Ha en trevlig sommardag

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards