Mina dagar

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Therese Westman - 14 juni 2010 20:26

Första dagen på simskolan avklarad och det var samma härliga väder som alltid! Regn, kallt och blåst! Samma visa varje år. Men i år var det i allafall 3 grader varmare än i fjol:S  De första 3 grupperna gick faktiskt rätt hyffsat, för då hade man inte hunnit kyla ner kroppen. Plus att lektionerna gick superduper snabbt, men sen efter lunch när man varit torr en stund och fått upp värmen, då var det så jädra kallt! Höll på frysa i hjäl kändes det som, samt att det gick jättesegt! Men i morgon blir det nya tag och glada miner! Men jag är grymt imponerad av barnen som var i hela lektionen! 


I dag till middag blev det nått så enkelt som köttbullegryta och makaroner. Sedan åkte jag upp till moder och la in balbilderna på hennes dator.


Det är så fruktansvärt trist väder ute, när kommer sommaren!??


Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards