Mina dagar

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Therese Westman - 13 juni 2010 21:58

I helgen har det varit fullt upp. På fredag så gick broder och Emma ut Gymnasiet så det har varit firanden åt alla håll.

På lördag så tänkte jag åka runt och knäppa kort, började fm med Emma. Vi knäppte korten vis "johans stugor" Jättefint där nere måste jag säga. Jag har hunnit kolla igenom Emmas kort lite granna, så här bjuder jag på lite bilder:

       

Har just lagt in min broders bilder + Evelines så jag har inte hunnit kika på dom nått. Har sån jädra seg dator så vet inte vad jag ska göra.

Synd bara att det regnade inne i staden när vi knäppte kort på broder m.fl Så det blev inte så jättemånga kort på dom, men det blev några bra i allafall.

Ska kika mer i morgon om jag har tid.


I går kväll efter fotograferingen så åkte jag till Movattnet för middag och trevligt sällskap:) Jossan bjöd oss på sushi och det var ingenting för mig och Erik. Men man har ju provat det i allfall. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga att det smakar. Det är inte gott och inte äckligt, men det var någon konstig smak!

Gott dricka fick vi till, så vi sov över där till i dag.

Vaknade vid 5 att det var någon liten pojke som satt i sängen och knuffade mig och sa " Tese kliva upp nu, följa mig ner hälla tese" Och jag var inte riktigt sugen på det!:)

I dag vid 12 så var vi även bjuden på studentluch/buffé hemma hos Emma på Näset. Mycket god mat Marina!


Nä nu ska vi hoppa i sängen. I morgon väntas SIMSKOLA! BURRRR!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards