Mina dagar

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Therese Westman - 24 juni 2010 19:21

I dag har vi haft simskoleavslutning och det är ju sååå typiskt att det ska vara den varmaste dagen då.! Har brännt mig på näsan och fötterna i dag...åh vill ha flera dagar med sol.

När jag kom hem för dagen så hade torkvindan tippat igen! Backen är så mjuk där den står. Hade hoppats på att tvätten skulle torka i dag ´, men inte det. När vi packat så åkte vi till Gideå, eftersom vi ska fira midsommar där. Det blir en kväll i lusthuset i morgon:) Det var längesen.

Nu på eftermiddagen så har jag fått min present i från svärfars, en baden baden blev det Tack tack! Kanske ska inviga den i morgon då om det blir sol.


Nästa Torsdag blir det begravning på Helenas pappa och jag fick förfrågan av Helenas mamma om jag ville sjunga. Så jag sa att jag kan försöka, har aldrig sjungit på en begravning förut så.. Jag har ju så lätt för att börja gråta, så det blir spännande. Sedan blir det fika hemma hos Eivor i Bölen.


Nä nu ska jag gå och och kika vad svärmor gör.


Ha en trevlig midsommar allihopa

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards