Mina dagar

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Therese Westman - 30 november 2009 20:22

Ja i dag har man varit på M-sel skolan och varit personlig ass. Det är inte lätt kan jag säga, när man inte fick så mkt info hur man skulle göra. Man vet ju inte hur mycket man ska hjälpa personen, så det inte blir så dom tycker att man är för på och så. Inte det allra lättaste heller när hon knappt kan svenska:S Men en helmysig tjej måste jag bara få säga. Jag skulle vara med henne från 8-11 och sedan skulle jag ha ledigt mellan 11-13, men då fick jag rycka in på elevens val också fram till 13. Mycket bra slapp man gå hem de timmarna. Sedan kl. 13 så bytte jag område till förskolan, fram till 15.


Jag känner mig allmänt trött i dag, varför kan det inte vara ljusare ute på dagarna för?!


Vi har ätit Kalops och potatis i dag, gick väl för sig. Tro vad man ska göra för mat i morgon?

For på Affärn i dag efter maten och inhandlade lite nödvändiga saker, inge roligt och handla. Köpte lite frukt och kräm m.m

Sitter och tittar ut igenom fönstret nu och får genast mer julstämning, det snöööar! Helt otroligt, det har ju som sagt regnat hela dagen:( Så man får väl hålla tummarna nu för att det ligger kvar.

Jag har satt ner dekorationsträdet som jag vann på gideåpuben, mysigt och gulligt litet träd.


Jag fick för mig att ändra utseende igen:P Nu blev det lite mer juligt tema:)


I morgon vet jag inte vad det blir....


tjing!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards