Mina dagar

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Therese Westman - 1 november 2009 14:04

Var på Lasse Stefanz i går kväll, mycket roligt och hur mycket folk som helst! Har ont i tårna i dag:P


I dag har vi bara tagit det lugnt, gick upp och började kolla alla våra grejor inne i Jossans rum coh tog ut kartongerna därifrån:) Så ska väl börja ta lite grejor till Mellansel hade vi tänkt. Måste fixa några kartonger också, till alla småsaker som jag har själv hemma. På onsdag ska jag träffa hyresvärden och skriva kontrakt och sedan är det bara att köra i gång med att riva tapeter och måla:) Det känns såå himla roligt! Jag tror jag sitter och planerar gardiner och sådant småtjaffs varenda dag! *hihi*

Få se vad man ska göra resten av dagen;) inget bestämt.

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards