Mina dagar

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Therese Westman - 13 november 2009 22:07

Ja nu var det helg igen, tycker att jag nyss skrev det här men:P

Vi har sovit i huset nu 3 nätter och kommit oss hyffsat i ordning, är bara gästrummet och "kontoret" kvar nu. Blir nog bra, tycker att jag har fått det någorlunda mysigt i allafall. Mycket ljus tänt nu på kvällarna, det är så mysigt.

den här veckan har jag jobbat alla dagar utom måndag. Mycket bra säger jag, behövs verkligen pengar nu. Man fattar inte när man bor hemma hur mycket pengar det går egentligen, bara mat drar ju i väg.

Än har vi inte fått internet och inge kanaler. Erik och Salle sitter och kikar på nån rådjursjakt, så jag smet hem till mamma och passade på att kika runt här lite.

Vi har även haft besök i kväll av Jossan, Jonny, småbusarna, Emil, Emma, U-B & Torbjörn. vi tjejer for även på kiosken en stund och kika runt. De har så mycket fint, men mycket dyrt. Köpte gardiner där för någon dag sen, som jag hängt upp i huset.

I morgon blir det fullt hus hela dagen. först på förmiddagen så skulle Håkan och Sandra kika förbi och sedan på kvällen kommer kompisarna från gideå, så vi ska passa på att dricka lite gott!

Trevlig helg!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards