Mina dagar

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Therese Westman - 28 november 2009 13:32

I helgen är det första advent och det är ju bara sååå mysigt. Det är så himla roligt när man får tända ljusstakarna och levande ljus!

I går kväll, så hade Erik bjudit in mellanselsgrabbarna för en spelkväll. Erik och Salle skulle komma och kika på Eriks nya jaktspel. Jätteroligt * eller inte* Så jag drog upp på Vattgårn till min moster, för hennes karl fyllde år. När jag kom hem så hade även Daniel Johan F och Jonas O kommit och hälsat på, trevligt. De satt väl och spela till 23:30.:P

I morse så klev vi upp 7.30 för att fara till mormor och morfar, till årets adventsfika. Mormor har kört med det sedan 70-talet. Det är en mysig liten tradtion tycker jag. Det är alltid Lördagen innan första advent. Då samlas hela familjen och äter julfrukost:). Såg även ut en julgran som jag ska fara och hämta någon dag framöver:)


I eftermiddag så kommer Robin och hälsar på, vi bjöd in han på mat. Det blir falsk fläskfilé med klyftpotatis och kantarellsås. *Mumsigt*.


I morgon så har jag lovat att vara nere på MIF och hjälpa till med skyltsöndagen.


Just nu väntar jag på att äggen ska koka klart, ska käka lunch:)


Trevlig helg på er!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards