Mina dagar

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Therese Westman - 24 november 2009 11:28

Pappa kom hit med vårt nya soffbord i går + att han skulle hjälpa mig att försöka få in några kanaler, men han gav upp. Han sa att det var nog fel sorts antenn, han sa att man måste ha ett tvåans antenn, vad det nu betyder. Sedan så gick det tydligen inte att skruva åt det när man vred på det. Hm vill ha kanaler nu, är så tråkigt att inte ha nån tv:( Få se om vi måste köpa ett nytt.


I dag har det inte hänt mycket, vi klev upp kl 10 och nu väntar Erik bara på att fara och jobba. Jag ska slänga mig in i duschen och sen ska jag på dagis i två timmar. Känns lite onödigt men men.

I eftermiddag tror jag att jag ska fara till farmor och hjälpa henne att göra advent inne, måste göra det själv också. Vill göra det nu, men vet inte om jag ska vänta till vi har varit inne i stan och köpte lite mer saker till fönstren + lite pynt:) Vi ska nog åka in till stan i morgon och storhandla. Mycket välbehövligt.



Nä nu ska jag fortsätta se på när älsklingen spelar tvspel:P

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards