Mina dagar

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Therese Westman - 29 oktober 2009 23:36

Snart är den här dagen slut med, fattar inte att jag inte lägger mig när jag varit så trött  hela dagen. Har målat i dag igen, fick rycka in för det var 20 brädor som fattades. Med det gick fort;)

Jag har suttit och haft beslutsångest för vilka tapeter jag ska välja, men nu är det klart *tror jag*. Men tänkte lämna in det i morgon så skulle han förhoppningsvis ha de med sig så vi skulle skriva kontraktet:) Så man få sätta i gång så fort som möjligt! Som jag har kommit fram till nu så har jag tänk mig någon beige eller nån varm nougat färg i hallen, men inte allt för mörk. Sedan i vardagsrummet får det bli enfärgat grått, eftersom vi inte bestämt hur vi ska möblera, fast jag har iofs tänkt lite hehe:P Men det får bli så,brukar vara en ganska fräsch färg så. Sedan i sovrummet blir det en fond vägg som har svart botten med ljus brun/beige blommor med lite silverstänk i och ljus brun/beige på de övriga väggarna;) Blir nog bra.

I morgon så ska jag åka med Marielle till stan och göra några ärenden, sedan på kvällen så ska vi följa med fg och bowla och äta:)

Har tänkt att sooooova i morgon, har varit så jädra trött men ändå inte kunnat sova. Vad kan det bero på tro:P Mycket som man funderar på just nu hehe:) Längtar till nästa vecka.

Just ja! Erik va och köpte en 46" tv i dag samt ett hemmabiopaket:) Mycket bra. Nu ska jag bara bestämma säng som vi ska ha.

Nä nog surrat nu, ska stänga ögonlocken och försöka träffa John Blund:)


P.S  Grattis Emil på födelsedagen Hurra hurra hurra!:)

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards