Mina dagar

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Therese Westman - 8 oktober 2009 21:27

Har kännt mig jättetrött i dag, som att ögonlocken skulle vara fylld med sand. Ville bara snooza i morse, men inte det upp skulle jag.

Trodde jag skulle hinna måla klart alla brädor i dag, men icke! De hade slut på färg uppe på Edvardssons:S Så det vara bara att åka hem och ta helg. Får fortsätta till veckan och som det hörs så kommer det ännu mer brädor, som ska ha en vit färg på sig:P Det är bara bra! tjänar lite pengar samtidigt så.


Har bar legat i sängen sen jag kom hem, råkade somna också:P Sen har jag och Erik bara sett på tv, det är ganska skönt vissa dagar!


När jag åkte hem i från Jörgen så hade jag tänkt fara och hämta ut min blixt, som jag trodde hade kommit. Det var inte den utan det vara bara paraplyerna:S

Fick kläderna med som jag beställt från Ellos, var bara en tröja jag inte var nöjd med;) Helt otroligt!

På tal om kläder, vill ha en ny täckdress i år. Jag är så less på den som jag har haft nu i några år. Så det måste köpas + att mina "finare" vinterstövlar har blivit så nött, så det måste också införskaffas;) Skulle även vilja ha en fin höstjacka, men där säger börsen nej!

Varför kan man inte ha obegränsat med pengar för?!


Ska soova ut i morgon och sen bär det av till Gideå, där småbusarna är!;)


Sovgott

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards