Mina dagar

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Therese Westman - 1 oktober 2009 18:27

I dag har jag varit i Bredbyn hos min morbror och målat:) Han behövde hjälp, för de håller på bygga ett garage i Själevad och han som ägde det ville ha det målat också, så då hoppar jag in och gör de. Det är bra att tjäna lite extra pengarFörvånad I dag har jag målat från 09.30-15.00 och har hunnit 40 bräder:P har målat snabbt med tycker jag, men det tar tid eftersom det inte är slipat eller nått. Högen som var när jag kom innehöll 105 st, så när jag är klar kommer 45 till + att alla ska målas två varv. Så jag har jobb några dagar känns det som:). Fick även gosa med lilltjejen en stund i dag, fick äta mat där med så... I morgon ska man dit igen vid 08.00, så det blir bra bra. Sedan ska jag försöka ta mig in till stan och åka till Gideå med min älskling<3.


Ringde även en hyresvärd till Erik i dag om en lägenhet i björna, den var på 100kvm, en 3:a. Vi ska nog fara och titta vad det är för något:) Få väl se om man blir tillfällig Björnbo, vet aldrig;) Vill flytta i hop men min älskling NU! Vill känna hur det är att ha något "eget" i hop:)


Fredrik har även beställt en ny blixt och ett paraply till mig nu, så nu väntar jag bara:D. Roligt! Ska fota mycket:) Synd bara att alla utbildningar är nere i Göteborg:S. Dit vill man direkt inte fara. Så få se om det dyker upp någon här. Det skulle ju vara drömmen, att få jobba med nått man älskar att hålla på medSkrattande


Tjing!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards