Mina dagar

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Therese Westman - 14 oktober 2009 13:07

I går gick jag och kusin Angelica på stan och shoppade:) Hade tänkt att köpa mera, men hittade inte det jag ville ha:P..var på ÖoB och köpte ett nytt stativ till min nya blixt, sedan for vi på Gina tricot. hittade inget speciellt där, så det fick vara. Jag var in på Stadium,Intersport och Team Sportia men det fanns inga täckdressar än. Hittade dock inga nya vniterstövlar heller:S Måste fara och kolla någon annanstans. Hittade i allafall en fin plommonlila top och en svart bolero som jag tänker ha på tyras dop:)


På kvällen for vi till farmor och firade min kusin som fyllde år, fick mat och tårta där.


I dag har det inte hänt nånting, känner mig lite halvförkyld och seg i huvudet. Ska träna lite på låten som jag och min bror ska sjunga på Tyras dop.


I kväll så ska jag på styrelsemöte:)



Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards