Mina dagar

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Therese Westman - 11 oktober 2009 14:14

  

I dag har jag Erik och Hampus varit på Paradisbadet. Hampus Tyckte det va jätteroligt, speciellt att åka den där röda rutschkananSkrattande Han ville även åka det så kallade stupet. Så jag tänkte att jag kan ju åka den först så får han se hur snabbt den går, men han ville bums åka den ändå, så han fick åka med mobbo.Det plaskade rejält i hans ansikte så " Åka fort rutschkana mer nää".Tungan ute Jag tror att Mobbo blev mest less när vi va där, men de va ju Hampus som skulle ha kul! Efteråt for vi till Sibylla och åt Hamburgare och strips.

I bilen hem var det en som slocknade, jobbigt att bada:P


Nu vet jag inte vad som händer i eftermiddag, får se om det blir Mellansel eller inte...Vet ju inte om jag ska jobba i morgon eller hur det blev.


Ha de bra

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards