Mina dagar

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Therese Westman - 27 januari 2011 20:22

Mina dagar består av jobb denna vecka, samt mån-ons nästa vecka. Mycket bra!


Har även hittat ett program som jag är sugen på att läsa. Barn och fritidsprogrammet i nacka kommun. Det är helt kostnadsfritt och studiemedelberättigande. Helt på distans och behöver inte åka ner en enda gång. Det är 2 terminer med kursstart varje vecka. Efter de här terminerna så är jag då färdig utbildad barnskötare( kan arbeta inom förskola,fritids, andra fritidsverksamheter) Finns även en 3:e termin för fördjupning. Är som småsugen. Jag som inte vet riktigt vad jag vill göra med mitt liv, så behöver jag inte känna att jag slösar med studielån i onödan, om jag känner att jag inte vill göra det här. Samtidigt så får jag en utbildning och vill jag utbilda mig vidare sen, vi säg förskolelärare så behöver jag bara komplettera.

Jag kan ju fortfarande vika på sidan om och få in pengar :) Perfekt tycker jag!



Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards