Mina dagar

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Therese Westman - 2 januari 2011 15:20

Första inlägget för i år =)


Jag känner på mig att 2011 kommer bli en riktigt kanonår :)


På Nyårsafton så var vi hemma hos Emil och Emma och hade de trevligt. Jag och Erik gick väl hem till svärfars vid 02.00 ca. Fick lov att gå hem för Erik brände handen på spisen, så han hade ganska så ont. 

I går så var man lite seg, inte bakis så men bara seg i huvudet, sedan på kvällen så åkte vi hem till Mellansel och tittade på film. Ganska skönt!


I dag så har jag plockat undan lite, tänkte sätta mig och skicka efter lite bilder, men har inte hunnit göra det än. Ska kolla igenom bilderna hos Jossan och se om det är något där som jag kan ta. Eftersom att ett halvår av 2010 är BORTA! 

Det jag har gjort mest i dag är att jag har tittat på gardiner. Vill ha nya i köket. Är jättesugen på att köpa några mönstrade vanliga längder och att man har en liggande enfärgad panellängd bakom. Jag tycker det är rätt snyggt. Men då är det ju det att vilka mönstgriga gardiner kan man ha i ett kök. Jag vill inte att det ska vara för " vardagsrum" aktiga gardiner i köket. Har hittat en som jag tycker skulle passa och de var rätt så fina...

  

Tycker ni de här är fula eller är det för mer vardagsrum? Kommentera gärna.


Nu ska jag snart göra pestofylld kyckling och friterade strips.


Jag snittar kycklingen från sidled och fyller den med grön pesto och hackad fetaost

krydda med lite citronpeppar och salt. in i ugnen till den får en fin färg.

När den är klar skär skivor.

Fritera strips

Såsen gör jag bara av creme fraiche och pesto *MUMS*


Nu ska jag börja med maten. Bilder från Nyår kommer sen.

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards