Mina dagar

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Therese Westman - 19 januari 2011 15:38

I Brist på annat så har jag vågat håret i dag. Så mycket har jag haft för mig. Eller nu ska jag inte ljuga, har ju faktiskt dammsugit, tvättat kläder och duschat med.


Har eller känner mig fortfarande väldigt rastlös och tiden går så sakta i dag, hade lust att åka in till stan och kika lite men ändrade mig. Så vad ska jag hitta på tro? Åka upp till min lillasyster när de kommer hem kanske.


Annars så har det varit en otroligt ljus och fin dag, känns som att det var väldigt längesen som man inte behövde ha en taklampa tänd inne för att det inte skulle vara mörkt dygnet runt. Det gillar vi, mera sool!


I går kväll så följde jag mamma, Sara och Emil upp till mormor och morfar en sväng och då frågade min kusin Lova, om vi inte kunde fara och bada en gång till. Så nu vet vi vad vi har att se fram emot, ännu en baddag med de små. Det är ju roligt att de uppskattar det :p


Tror att jag ska åka på kiosken en sväng och kika om de fått in något nytt och sedan åka vidare upp till mamma, för snart klättrar jag upp för väggen här hemma :p


Tjing!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards