Mina dagar

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Therese Westman - 24 februari 2010 14:05

-34 grader var det här i morse. Jag säger bara BURRR! Varför kan det inte bli lite varmare för?

Ont i bihålorna har jag med, och en näsa som aldrig bli fri från snor.


I dag har jag haft simskola i Björna och sedan gick jag till köket på skolan och fick lunch:) Bra bra.

Jag har jobbat i köket måndag och tisdag och ska jobba där även på fredag. Bra med lite stålar!


I kväll har jag ingen aning om vad det blir, ligga och slappa litegranna kanske och hoppas att näsan lägger sig. Ska hem till mamma och hämta lite tabletter mot bihåleinflammation har jag tänkt!  Är less på den här förkylningen nu.


Ska skicka efter några gardiner från textilboden har jag tänkt. Ska höra med mammsen om hon ska ha några så man kan dela på frakten och sånt. Har tänkt mig nå plommonlila i vardagsrummet:)

Måste även köpa några krukor. Har fått blommor av Lillemor och måste ha någonting att ha dom i:)


Nä nu ska jag fundera ut någon mat i det här huset!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards