Mina dagar

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Therese Westman - 10 februari 2010 11:55

I dag har jag varit på simskolan i Björna! Det är så himla härligt att vara i vattnet så här på morgonen, men man blir ganska seg sen:) Nu har jag slängt i mig lite lunch,rester från i går.(pasta med Kassler,räkor och wok)

Nu på eftermiddagen ska jag vara på högstadiet och ha elevens val. Matte!Det blir bra.:) Kanske kan hjälpa nån i allafall, man glömmer bort jättemycket när man inte är uppe i det nu längre.


I kväll ska jag fara på Mellanselskolan och titta på Sara, de skulle ha någon idolshow. Hon skulle visst vara Caroline Af ugglas, så kan vara värt att se:P Så ska dit och knäppa kort.


Lilla Albin fyller hela 1 år i dag! Så ett stort grattis till han, lillkillen börjar bli stor.:)


I går så var jag på högstadiet i 4 timmar och hade matte och sen på kvällen så kom Svärmor,svärfar och Emil förbi. Min mor och syser kom en sväng med:D


I morgon har jag inget jobb vad jag vet, så de blir nog staden!




Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards