Mina dagar

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Therese Westman - 3 februari 2010 11:59

I går var det en strulig dag. Vaknade av väckaren kl.07.00, för att göra mig i ordning för att vara köksa på Mellanselskolan. 07.30 ringer de från expeditionen och säger att det blivit en dubbelbokning på vikarier så jag behövs inte. Nähe så då tänkte jag gå och lägga mig igen. 07.40 ringer de igen och frågar om jag kan vara uppe på högstadiet kl.08.00, men nä det gick ju inte. hade ju inte haft någon motorvärmare på så. Men efter det så ringer de ännu en gång och frågar om jag kunde komma till 12.30, så okey det gick väl bra det då.

Sedan fick jag veta att de här lektionerna som jag hoppat in på nu i två veckor ska jag fortsätta med, men hade inte hört något. Så egentligen skulle jag ha varit på högstadiet på morgonen i allafall, menmen strul.


I Måndags så var jag på fritids i Mellansel från 8-16 och jag hade hoppats på bättre väder. Det var ju svinkallt ute den dagen. -30 så alla barn låg framför tvn mest hela dagen, så det var en ganska lugn dag, nästan för lugn.


I dag har jag hunnit vara till Björna på simskola och nu sitter jag hemma och laddar i mig lite energi för eftermiddagen. Ska upp på högstadiet och ha Matte:P


I morgon så åker vi till gideå. Erik ville göra någonting, vet inte vad.

På fredag bär det i väg upp till Umeå. Hade tänkt att far på ikea först och köpa ett vitrinskåp, men nu har vi hittat en skänk på Jysk som vi vill ha i stället. Kan förvara mer i den. Så där vi ha den liggande bänken i vardagsrummet, ska vi ha den här nya skänken.


Det vräker ner snö ute....

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards