Mina dagar

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Therese Westman - 18 februari 2010 08:45

I går så började dagen med simskola i Björna,känner mig halvsnorig så vattnet var buuurrrigt! Sedan så for jag hem och slängde i mig lite lunch och begav mig till högstadiet.

När jag jobbat klart så for jag hem till mor och målade lite på andra varvet och sen skulle mamma tapetsera fondväggen, kommer bli så snyggt! Lillemor och Lova kom förbi med..

18.30 så hade vi MIF-styrelse möte och for hem 21.30 så det blev ett långt möte. Jag gäspade ganska så mycket på slutet.

Lovade min lillasyster att jag skulle sova hos henne till i dag eftersom jag skulle vara hemma med henne. Helena skulle fara och röntga sig och Lina har vattkoppor. Jag tror hon ha frågat om jag kan sova hemma hos henne sen jag flytta. Så nu gjorde jag det. Erik for till Gideå i går då han sluta. Han skulle hitta på nått med Strinnholm i dag så.

  


kl.05.30 var det en liten brud som strök mig på kinden och sa " Therese nu tror jag att klockan är så mycket som 06.00, vi måste kliva upp". Mmm soov! Men kl.07.00 så vaknade vi och låg i sängen och mös, men klev upp ganska snart. Och det ger sig aldrig i näsan! Känner mig alldeles tjock i näsan...*suck* Men oftast bara på morgonen och kvällen.

I dag vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl försöka roa Lina litegranna, kanske gå till farmor och tigga fika:)


I morgon så ska jag,Elin och Angelica stå på Coop-parkeringen och Kvantum och dela ut Annas Lantkakor från 11-19...Så kom och smaka!


Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards