Mina dagar

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Therese Westman - 25 september 2009 21:52

I dag när jag vaknade så tog jag bilen på hägglunds, för att hämta min väska i 745. Det var väl runt 10.15 och då vare ca 4 grader ute, Burr! Sedan mötte jag Josse och Marre utför vägen och frågade om jag ville följa med på en promenad. Det var trevligt, så jag klädde på mig softshell jackan och buffen och vantar, det var ju kallt. Från mitt hus till Västersel kändes det som att det ändrades från 4 grader till 20 grader, vad solen kan göra mycket!

Vi gick till Roger på Fritidsgården för att säga hej och göra upp lite sen i somras, så han åkte och köpte tårta som vi skulle få fika*mums*. Efter det fick vi för oss att åka en sväng på Bredbyn och titta runt inne på Tidlösa och sen därefter på Nordemans järn. Det var trevligt att surra lite;) kan ju säga att när man är med dom där så surrar man om allt mellan himmel och jord haha.


I går var jag duktig:) Fixade ett spiralblock, med mina bästa bilder sen i fjol. En del i allafall, sedan framkallade jag ca 300 bilder. Gruva mig för att sätta in dom i pärm:S Men Det är mycket roligare sen att sitta och bläddra i ett album i stället för på datorn!


Sitter nu och ska titta på en film: The bankjob.....Låter som en bra film:) Sedan sängdags, i morgon Movattnet och utgång:)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards