Mina dagar

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Therese Westman - 17 september 2009 12:13

Åkte till Gide i går efter att jag slutat städa på Hägglunds, träffade Elin och Carro. Vi hade en trevlig myskväll med surströmming och lite alkohol, sedan utgång. Undra hur vi luktade egentligen?:S  Efter vi ätit surströmming, så skjutsade Ida ner oss till Stan på Public, aldrig varit där tidigare. men det var ett mycket mysigt ställe, med lugn musik och trevligt sällskap:D Vi satt där i några timmar innan vi fortsatte vår kväll till Olles, där det varit fotboll hela kvällen. Mycket folk var det där, kunde knappt komma förbi därinne. Kan ju säga att det inte var så mycket att vara på, så vi fortsatte att gå till MAX. En Stor stripsmeny och dip fick avsluta kvällen. Åkte till Gideå efteråt:)  Tack för en lugn och mysig kväll tillsammans med er <3

 

I dag sitter jag framför tv:n, har inte gjort så mycket än. Erik och Torbjörn har kommit hem från Älgjakten, utan nått. Men de hade sett Älg i allafall:D Synd bara att Erik inte fick skjuta de älgar som var i närheten, de fick tydligen bara skjuta kalvar:(

Nä tro vad man ska hitta på i dag, ska umgås med älsklingen nu:)

Ha de bra;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards