Mina dagar

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Therese Westman - 24 september 2009 14:09

Har fixat Spotify på Eriks dator, det är guldvärdSkrattande Gör inte så mycket i dag heller, har mest suttit och letat låtar. Jag och Emma ska sjunga på Björna Borg, när de ska ha deras anhörigträff. Det är den 21/10 17-19. Vi ska sjunga 6 låtar på svenska:) Det begränsar lite vad vi kan sjunga. Har hittat jättefina låtar från shirley och sonja, men det är ju dop-bröllopslåtar, kanske inte passar sig där:S Emma vi måste ha nått dop och Bröllop att sjunga påFlört


Jag ska fara på ännu ett 40års kalas i kväll, så Erik han ska fara till Jonny och hålla på ute i skogen, sen vet jag inte om han skulle till Näset och se på hockey eller hur det blev.


På Lördag blir det först Movattnet:) Erik ska hjälpa Jonny att lägga tak på Ladugårn'.Jag får umgås med Jossan och godingarna:) Känns som att det passar mig bättre:P 

På kvällen ska vi in till stan på Dubbelpuben:) Blir roligt det. Ska vara hos Martin och Anna innan i Gullänget:) Det är Marmeladorkestern och Divine som spelar där! Fixar vi ingen chaufför så är Emma snäll och låna ut hennes lägenhet *Tack*


Nu ska jag sätta mig ner och bränna lite bilder, måste göra det nu. Brorsans externa hårddisk kraschade så allt han hade på 500 gb försvann:S Jag börja ju att Gråta om alla mina bilder försvinner. Så ska vara duktig att bränna ner de sista halvåret på cd-skivor och framkalla de bästa korten:)

Funderar även på att framkalla nått häfte på nått vis, med bilder som jag knäppt med bakgrund och så..


Ha de så länge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards