Mina dagar

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Therese Westman - 19 september 2009 19:04

I går kväll så var vi på 40års kalas. Det var mammas kusin som fyllde år,det fanns mycket mycket gott att äta där. Vi fick exotisk planka och mjukbröd, kött och potatissallas *mums*...Sedan var det massor av fika och till sist Godis.:D 


I morse när jag klivit upp, så följde jag min mor och mina syskon till mormor och morfar. Det var längesen som jag var där nu. Vi plockade in äpplen från träden ute och skar klyftor för att sedan frysa in, så det finns i fall vi vill göra nån äppelpaj eller så. Sedan ska vi skära skivor och hänga upp på tork, som de här snacksäpplena man kan köpa. Många Äpplen plockade vi in.

Sen tog vi med oss mormor ut til skogen:) Guu vad jag skrattade! Mormor snubblade och skratta, hon tjoa och skrek(rädd för björn). Som hon lät så var det nog ingen björn på nån mils avstånd. Det fanns mycket svamp, men dock inga kantareller:( Vi hittade bara små röda och runda svampar(Lingon):P Så vi plockade lite sånt i stället. När vi kom tillbaka fick vi äta makaroner och köttbullar:)

 

Sen åkte vi hem igen, för att testa svamplyckan här hemma. Men *suck* ingenting hittade vi här heller. Vet inte om vi inte har svampögon eller vad det är. Men Erik ska komma i morgon<3, så han skulle följa med oss ut då kanske. =)

 

Ska nu lägga mig framför tvn:D

Ha en trevlig Lördagkväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards