Mina dagar

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Sön 3/10

Av Therese Westman - 3 oktober 2010 13:15

Så har ännu en vecka gått, tiden bara flyger i väg.


I veckan så har jag jobbat mån-tors. På Måndag så var jag på högstadiet och hade musik, sedan så var jag på M-sel skolan som personlig ass. tis-tors. Tiden bara rinner i väg då man får jobba.


Tro det eller ej så kom även mattläggaren i veckan också. Han hade dock inte ringt till vår hyresvärd, men han kom med ännu fler prover. Han hade tydligen glömt att han lämnat prover till mig redan, så han fick ta beställning i stället. Sedan skulle han ringa min hyresvärd. Jag ringde till han någon dag efteråt och då hade han beställt mattan och det var OK från hyresvärden. Äntligen! Så nu till veckan kanske man kan få den på plats:)

Min pappa var även in till HV i veckan och berättade om fläkten uppe på taket och pappa skulle få köpa en ny och fixa till det, så nukanske man slipper den lilla unkna lukten, samt att det inte kommer lukta mat inne på toaletten, då man står vid spisen:P


På Fredag då Erik slutat så åkte vi in till stan, käkade lunch på MAX och gick på bolaget och åkte hem. Det är en stadstur med Erik det;)

På kvällen så stannade Salle på middag, blev så mycket älgkött, så det räckte gott och väl, sedan så ville jag på Torgny Mehlins men inte att jag skulle få med mig Erik, han skulle absolut inte fara. Men jag var sugen så jag gick och duscha och gjorde mig i ordning, för att fara själv. Jag åkte upp till mamma och Eva för de skulle dit också. Emma och Emil och några till skulle fara med, så jag kunde vara med dom. Sedan i sista minut så skulle Erik följa med ändå, roligt! Det var rätt mycket folk och trevligt hade jag då i allafall:) Det är såå roligt att dansa.


I går så var vi rätt mör, låg på soffan mest hela dagen. Vi gjorde baconlindad kyckling och vitlökssås, samt klyftpotatis:)

Sedan åkte jag och Erik till trehörningen för att kika efter nån Bäver, men inte såg vi nån. Vi åkte hem poppade popcorn, åt glass och såg på fantastic four rise on the silversurfer. rätt bra. Kvällen avslutades med ett bad:)


I morse så åkte Erik till Gideå för att jaga med sin bror och hans far, jag tog sovmorgon.

Nu väntar jag bara på att Erik ska komma hem, så ska vi åka till Movattnet och träffa småbusarna, känns som det var längesen! Har tur och få middag där med.


I morgon väntas IKEA med U-B, Jossan och Emma:)


Ska försöka uppdatera lite oftare här, men inte så lätt när datorn och internet lever sitt eget lilla liv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Westman - 25 augusti 2011 19:25

Ni finner mig nu på www.tessanwest.blogg.se

Av Therese Westman - 24 augusti 2011 20:11

I dag fyller lilla mamsen 46 år, grattis till henne!   Åkte in till stan i morse för att lämna in ansökan till studieplus, om barn och fritidsprogrammet i Nacka. Då har man suttit och åkt 3.5  mil enkel väg, för att lämna in ett papper också har ...

Av Therese Westman - 18 augusti 2011 19:21

Tycker jag skriver samma inledande ord varje gång, att nu var det längesen!   Sommaren har varit bra, har varit mycket jobb och det behövs, men nog har man velat varit ledig under den bästa tiden med. Men men pengar måste man ha. Nu däremot då al...

Av Therese Westman - 18 juli 2011 17:33


Vaknade i morse av jag försovit mig, laddade mobilen innan jag la mig, men tydligen så gick det inte så bra... Dagen blir så knäpp då man inte få ta det lugnt på morgonen.   Efter simskolan så åkte vi på mio möbler och beställde detta:   Den...

Av Therese Westman - 13 juli 2011 16:24

Tänkte bjuda på lite bilder från vår Norgeresa:)   Vi började att åka till Arjeplog på söndagmorgon, för at sedan stanna där en natt. Vi beslöt oss för att gå in på en väldigt ickebefolkad restaurang och åt lite mat. Måste säga att det inte var s...

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards