Mina dagar

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Therese Westman - 5 oktober 2010 10:09

I går så var jag på IKEA med svärmor, Jossan och Emma. Det blev en heldag, med mycket shopping:) Vi for kl 8 på morgonen och kom väl hem vid kl. 20 ungefär. Så trötta fötter kan jag säga.. Jag kom hem med det här:


  

En Ulljacka från HM som jag fyndade, såå fin!


  

2 st svarta duschdraperier


  

En massa ljus inför hösten:)


  

Kassetter för att sortera lite papper


  

En ny grå badrumsmatta


  

En vit tavellist, som jag tänkt ha under badrumsspegeln.


  

En bunt påsklämmor, som bara försvinner här hemma


  

En ny svart lurvig matta till tv-rummet


  

2 st röda kuddfodral till jul.


+ en grå filt, en svart scarf/halsduk och 2 muggar med namnen Therese och Erik. Tro att jag har kommit i håg allt faktiskt, som jag köpte till mig själv.


Det är ju så typiskt att just som jag kommit fram på IKEA, så ringer mattläggaren och vill göra klart badrummet;S, men vi får hoppas att han kommer inom en kort tid i allafall.


Just nu ligger jag i soffan innan jag ska in på toaletten och börja plocka ner alla saker, inför " renoveringen".


Ha en bra dag alla!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards