Mina dagar

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Therese Westman - 23 oktober 2010 14:58

I går så var jag uppe hos min mormor och bakade pickekakor:) Jag och mormor började väl vid 10 och var klar vid 12.30 samt att vi fikade i mellan. Vi bakade av 4 liter ungefär.

När jag kom hem så for jag på affären och handlade grejor för middagen, samt för dagens middag. Sedan ville Erik att vi skulle leta efter en tjärstubbe, som han skulle ha med sig på jakten i dag.

På kvällen lagomt till idol, så fick vi besök av Salle, Daniel och Jonas O trevligt trevligt!


I dag så har jag passat på att plocka undan lite och tagit bort lite damm:) Tog även en promenad till affären och köpte strips till dagens middag. Det står älgburgare på menyn, spännande. Vi tänker bjuda Eriks syster med familj på mat. Så jag hoppas det smakar.


Köpte även lite talgbollar åt de små fåglarna..


Nu väntar jag bara hem min älskling så vi får börja med maten:)


Trevlig helg!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards