Mina dagar

Direktlänk till inlägg 14 maj 2010

Långhelg

Av Therese Westman - 14 maj 2010 09:17

Jobbade mån,tis,ons och nu är det långhelg. Känns ganska skönt! Speciellt när man har en förkylning som aldrig vill ge sig.

Har varit konstant tät i näsan + lite rethosta! Men men det känns som snuvan börjar lägga sig lite i allafall. Börjar ge med sig lite i bihålorna också. Så nu håller man tummarna på att bli frisk! Är sååå fruktansvärt less nu.


I går så åkte jag in till stan vid halv 11 för att öva med Emma innan varvsberget. Det bara jävlades på morgonen. Först så blev jag klar vid kvart i 10, så då började jag packa in instrument + högtalarutrustning i bilen. Så kl. 10 var jag klar. Sedan så kom jag på att jag inte hade packat ned några mickar så jag dörnade upp till mor, för jag hade dom där, men bara en kabel. Shiit! Aja det var bara att fara förbi hos A-M kl.10 på morgonen och knacka på för att låna nycklarna till fritidsgården.

Vi kom i gång och övade vid 11, så det gick ganska bra ändå.

Vid halv 1 så gick vi på Subway och åt, eftersom att vi inte visste om vi skulle få någon mat på varvsberget. Efter det så åkte vi upp dit för att ställa i ordning allt, men det var låst.

Jaha vad gör vi nu?! Vi knackade på fönstret, men dom som jobbade där inne bara ignorerade oss och då blev man ju inte bara lite irriterad, men tillslut öppnade en och frågade vad vi ville. Då sa vi som det var att vi skulle spela för DHR's vårfest och ville ställa i ordning alla grejor. Det som var dåligt här var att restaurangen inte hade någon aning om att vi skulle spela där?! Så de fick började med att tänka om med borden och de. + att restaurangen var öppen för alla, så vi fick i princip spela för alla gäster där. Mycket konstigt. Det gick väl rätt bra att sjunga, var hes och snorig men.. Nu känns det skönt. Bröllopet och marknaden nästa!


På kvällen när jag kom hem så stekte vi på parisare till middag och sedan for vi upp till mor och fikade med mormor och morfar.


När vi kom hem så blev det tv-soffan + räkor och ett glas vin:)


I dag så måste jag åka upp till farmor och vattna mina blommor.... Hade tänkt åka upp till Umeå i helgen, men känns inge roligt då man är halv sisådär och har halv tomt i börsen! Det får bli en annan dag!

Älsklingen jobbar till 17 i dag och sen är det helg! *mys*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Westman - 25 augusti 2011 19:25

Ni finner mig nu på www.tessanwest.blogg.se

Av Therese Westman - 24 augusti 2011 20:11

I dag fyller lilla mamsen 46 år, grattis till henne!   Åkte in till stan i morse för att lämna in ansökan till studieplus, om barn och fritidsprogrammet i Nacka. Då har man suttit och åkt 3.5  mil enkel väg, för att lämna in ett papper också har ...

Av Therese Westman - 18 augusti 2011 19:21

Tycker jag skriver samma inledande ord varje gång, att nu var det längesen!   Sommaren har varit bra, har varit mycket jobb och det behövs, men nog har man velat varit ledig under den bästa tiden med. Men men pengar måste man ha. Nu däremot då al...

Av Therese Westman - 18 juli 2011 17:33


Vaknade i morse av jag försovit mig, laddade mobilen innan jag la mig, men tydligen så gick det inte så bra... Dagen blir så knäpp då man inte få ta det lugnt på morgonen.   Efter simskolan så åkte vi på mio möbler och beställde detta:   Den...

Av Therese Westman - 13 juli 2011 16:24

Tänkte bjuda på lite bilder från vår Norgeresa:)   Vi började att åka till Arjeplog på söndagmorgon, för at sedan stanna där en natt. Vi beslöt oss för att gå in på en väldigt ickebefolkad restaurang och åt lite mat. Måste säga att det inte var s...

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards