Mina dagar

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Therese Westman - 13 juli 2011 16:24

Tänkte bjuda på lite bilder från vår Norgeresa:)


Vi började att åka till Arjeplog på söndagmorgon, för at sedan stanna där en natt. Vi beslöt oss för att gå in på en väldigt ickebefolkad restaurang och åt lite mat. Måste säga att det inte var så hygienskt där, vilket gav resultat senare på kvällen. Sedan så åkte vi vidare för att checka in på vårt hotell, som visade sig vara en stuga med hotellstandard.

     

Men men det var ändå bra, lite fritt sådär.


   

På väg mot Norge.... upptäckte att Norska får har väldigt långa svansar:P


    Första fiskningen efter att ha hämtat nyckeln till stugan. Fint väder och varmt!


  

Jag och Emma sitter utanför stugan och njuter av det fina vädret


 

Erik ligger i soffan och spelar "Angry Birds" som var väldigt poppis då vi inte fiskade.


 

Bröderna står ute på guldstenen och fiskar:)


Emma tog rekordet med största sejen!


 

Jag och Erik fick en större med, men inte Emil:P


  

       Grabbarna rensade fisken & vi tjejer paketerade.                  Storkrabban som Erik fiskade upp               Kvällsporträtt mot saltströmmenbron.


Mycket fisk, tur med vädret och trevligt sällskap!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards