Mina dagar

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Therese Westman - 1 juli 2011 22:54

Det är såå skönt att vara ledig, har snart gjort på 1 vecka av 2.


I går fyllde jag år, så då blev det lite kalas för släkten mycket trevligt och tack för alla presenter. Jag är mycket nöjd.


Mina presenter:


2 stycken lasse Åberg snapsglas

4 stycken stolsdynor till våra utemöbler

5 stycken Örnkort á 100 kr

3 stycken rosa ljuslyktor i olika storlekar

presentkort på cubus

pengar

enijo fönsterskrapa

en nätkupa för att ställa över fika ute

en vit ljuslykta

en duk

ett nyckelskåp

servettställ

telåda

kakfat

pandoraberlock

en fågelbok med fåglarnas läten som kan spelas upp

En klocka

en salladsskål + bestick

En uteblomma med kruka


tror att det var allt...


I dag så har jag stökat undan litegranna, diskat, tvättat och packat inför Norge. Varit upp till mamsen och käkat tacos med henne, samt kollat ignom gamla bilder på datorn hehe.

Jag Erik Emil och Emma åker på semester på Söndag. Vi börjar med att stanna i Arjeplog och bo på hotell en natt och sedan åker vi vidare till saltströmmen och sanitetshytten. Det ska bli så skönt att få komma i väg en stund.



I morgon så åker vi till Movattnet och äntligen så får man träffa småpojkarna. Det var så otroilgt längesedan, så det ska bli roligt :D


Nu i kväll så har jag tömt alla mina minneskort och brännt ut lite skivor + att fört över alla bilder på min externa hårddisk.


Nu ska jag fortsätta..


Ha en trevlig helg


P.S Har lagt in lite nya bilder på mitt galleri :)

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards