Mina dagar

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Rensardag!

Av Therese Westman - 19 april 2011 18:28

I dag så har jag varit ute i solen hela dagen och jobbat på.. Gick ut vid 11 och började att klippa häcken, blev klar lagom till kl 15 så jag fick lov att gå in och börja med maten. Sedan var det bara att gå ut igen och plocka undan lite ris. Måste köpa en kratta i morgon så jag kan få undan lite mer. Häcken ser så ordentlig ut när den är nyklippt.

I morgon så ska jag upp till Bredbyn och jobba lite på skolan och sedan dörnar jag raka vägen till Bildahl för att hämta våra nya däck till bilarna, sedan så åker jag mot ängetskolan för att jobba extra. Vi måste bli klara med omdömmena innan lovet så.


Jag har försökt att ladda upp lite bilder i från fjällsresan men det har gått så segt så jag har gett upp.


Nu så har jag fått två bokningar för att fotografera vigslar. En de 28 maj och den andra den 11 juni, så det blir roligt och spännande :D Så jag måste köpa ett nytt minnekort och ett extra batteri;)


Har dragit dammsugaren lite lätt här hemma nu och nu väntar tvätten i maskinen.. Att den högen aldrig tar slut. Måste gulla med min kära sambo om han kan sätta upp min torkvinda, så jag kan börja hänga ute.:P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Westman - 25 augusti 2011 19:25

Ni finner mig nu på www.tessanwest.blogg.se

Av Therese Westman - 24 augusti 2011 20:11

I dag fyller lilla mamsen 46 år, grattis till henne!   Åkte in till stan i morse för att lämna in ansökan till studieplus, om barn och fritidsprogrammet i Nacka. Då har man suttit och åkt 3.5  mil enkel väg, för att lämna in ett papper också har ...

Av Therese Westman - 18 augusti 2011 19:21

Tycker jag skriver samma inledande ord varje gång, att nu var det längesen!   Sommaren har varit bra, har varit mycket jobb och det behövs, men nog har man velat varit ledig under den bästa tiden med. Men men pengar måste man ha. Nu däremot då al...

Av Therese Westman - 18 juli 2011 17:33


Vaknade i morse av jag försovit mig, laddade mobilen innan jag la mig, men tydligen så gick det inte så bra... Dagen blir så knäpp då man inte få ta det lugnt på morgonen.   Efter simskolan så åkte vi på mio möbler och beställde detta:   Den...

Av Therese Westman - 13 juli 2011 16:24

Tänkte bjuda på lite bilder från vår Norgeresa:)   Vi började att åka till Arjeplog på söndagmorgon, för at sedan stanna där en natt. Vi beslöt oss för att gå in på en väldigt ickebefolkad restaurang och åt lite mat. Måste säga att det inte var s...

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards