Mina dagar

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Therese Westman - 5 april 2011 16:47

Underbart väder ute, har haft altandörren öppen hela eftermiddagen och det känns så friskt inne :) Det gillar vi, mera sool!

Annars så tvättar jag för fullt, så det finns lite kläder att ta med till fjällen, samt att ha något då man kommer hem :). Erik håller på med 850 och försöker fixa vindrutetorkarna, som bara vill gå när de känner fört.


När jag vaknade i morse så åkte jag in till stan en snabbis och gjorde bort bolaget och handlade lite snacks. Kunde inte låta bli att köpa en tröja, som var nedsatt till 50:-. och ett bar knickers för 199:-. Såg dock när jag kom hem att Eriks syster köpt likadana, men får hoppas att hon överlever.:P


Sedan svängade jag förbi hos farmor och surrade en stund. Ska ev. följa dom till min kusin Rebecka som fyller år i morgon, så då kan dom åka.


Jag blir så glad då jag ser att tulpanerna är på väg fram vid husväggen, får sånna vårkänslor. Nu kan all snö bara försvinna!


Dammsugit och torkat golven har jag gjort i köket och i hallen. Det blir sånt gruuus! kan inte förstå hur man kna dra in så mycket.


Nu ska jag fortsätta att dona på här hemma...


Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards