Mina dagar

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Therese Westman - 6 juli 2010 09:09

Jag har varit jätteduktig på att bränna ner alla mina bilder på skivor, men sen för ett tag sen så kom jag på att jag glömt att göra det, det här senaste halvåret. Jag tog fram min externa hårddisk och kopplade in i datorn, men så så hänger sig datorn. Jag får fram bildmappen, men jag kan inte kika på bilderna. Så då ringer jag till datorfixet i Domsjö och de säger att det låter som att en drivrutin är pajj, sedan att den håller på pajja. Men de skulle kunna fixa det, man brukar oftast inte tappa bilderna. Då ställde jag frågan om hur mycket det skulle tänkas kosta? Jo sa han att först tar de ut en avgift på 625 kr, sedan tillkommer 625 kr/veckan och det kunde ta upp till 10 veckor. OJ! sa jag a men då vet jag.... Sedan ringde jag på ljudochbild inne i stan och där skulle det kosta upp till 2000 kr för han sa likadant att det låter som att den håller på pajja, så använd den så lite som möjligt!

Tack och lov att jag lade in Emmas student bilder på Eriks dator, samt Emil och Evelines på mammas dator. Sedan är det väl bara att inse att bilderna från det här halvåret är borta! Nu är det bara till att leta en ny hårddisk och köpa en hög med skivor!


Helgen har varit rätt så bra.. på Fredagmorgon så åkte jag upp till Movattnet och hade Hampus och albin från 9 - 16.30, sedan dörnade jag till Mellansel och slängde i mig mat, sedan åkte vi till Gideå för att fiska. Fick en jättefin servis at Jossan, som tack för att jag var barnvakt. ( bilder kommer)

Den kvällen så kom vi väl hem vid 01.30

På Lördag så satt jag mest ute i solen hela dagen, innan vi for på Sjönäset där det var en rockkväll, men nå så mycket värdelöst måste jag ju säga. 150 kr för det där! Aldrig mer! Det var inte värt en 100 ens.


I går jobbade jag på badet från 10.30 - 20.00 och det var strålande sol! Åh vad jag lider att vara inne. Man har blivit så bortskämd utav att fått vara ute och jobba i alla år. Men men inget att göra åt, bara hoppas på bra väder när man blir ledig i stället;)


I dag blir det jobb också!


Ha det så bra ute i solen i dag alla som är lediga

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards