Mina dagar

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Therese Westman - 1 juli 2010 09:34

I går så var det fullt hus här kan man säga, vi räknade att det sammalagt var kring 31 st här. Kändes inte som att man fyllde ojämnt i allafall. Stod väl bilar runt hela ringvägen nästan haha. Men men trevligt var det i allafall och tack för alla fina presenter. Det som är synd när det blir så här mycket folk, är ju att man inte hinner med och prata med alla, man går bara omkring som en yr höna..


I dag är det dags för begravning på Helenas pappa, känns ju midre roligt. Dessutom så ska jag sjunga, så jg hoppas att jag kan hålla tårarna tillbaka till jag är klar. Jag skulle få göra bort det från början så..


I morgon så ska jag nog vara barnvakt åt småpojkarna, medan Jonny jobbar och Jossan ska till Ikea, så vi hoppas på bra väder så man kan vara ute...


Jag upptäckte häromdagen att min hårddisk inte fungerar som den ska, så jag måste nog se till att försöka framkalla bilder och bränna ner på skivor så länge den fungerar. Datorn har hängt sig då jag har startat den så. Jag håller tummarna...


Nu ska jag käka frukost och sedan åka upp till mor och sjunga igenom sången en gång till.


Ha en bra dag

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards