Mina dagar

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Therese Westman - 30 november 2010 18:45

Datorn har inte velat fungerat som vanligt!


Jag jobbar på Mellanselskolan den här veckan, så nära och bra. Är personlig assistent:)

Det är rätt kallt ute, så i dag har vi haft en innedag. När jag gick på skolan i morse så hade vi -24 grader *Burr*.


I helgen så for vi på 70-tals fest i Leding och jag hade det jätteroligt:) En lyckad fest måste jag säga. 

Annars så hände väl inte så spec förra veckan. Hämtade syster yster från fritids en dag så vi bakade pepparkakor, det var väl det enda "roliga" som hände tror jag.


Till Helgen så ska vi vara barnvakt, det blir Abbeliten som kommer. Haha söt Hampus sa att han inte törs fara till Mellansel:P Han får komma och sova någon annan gång när han törs! Albin kommer på Lördag och stannar till på söndag :)


Nu ska jag fortsätta att se på "den där Mary" =)

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards