Mina dagar

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Therese Westman - 20 november 2010 21:28

I morse så for jag och älsklingen till gideå, eller jag lämna han vid svedjestugan och jag åkte vidare till svärmor i Gideå. Satt där och surrade en stund och sedan åkte jag vidare till småtrollen i Movattnet:). Jag och jossan skulle göra ett försök till att knäppa julkort på trollen, men ja jo några blev väl gulliga i allafall:) Alltid så spännande att se om man lyckas:P.

Efter lunch så satt jag och Hampus och tittade på Anki och Pytte. Gokillen:), medan Albin låg och sussa. Medan så inväntade vi Erik och de andra, för att gå till bygdegården på kakfrossa. 50 kr och fika så mycket du orka och jag kan säga att man inte orkade så mycket:P Hann inte ta av alla sorter.


När vi åkte hem så svänga vi förbi på macken i hemling och fyndade en calix kupévärmare för 299:- Bra pris och den ger jättebra värme:)


Erik kokade enbärsdricka häromkvällen så i kväll så har vi tappa upp det på flaskor, så hoppas det kommer att smaka.


Nu ska vi se på kommisarie späck! :D


Trevlig kväll!

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards