Mina dagar

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

15/9

Av Therese Westman - 15 september 2010 17:36

Ja så har man äntligen kunnat skriva här igen, efter en halv månad, men jag ger inga garantier. Den här datorn lever sitt eget liv.


Förra veckan så bodde vi i Gideå, eftersom att Erik jagade hela veckan. Lite kött har vi fått, men stackarn som suttit på passet heldagarna har inte fått se en enda älg. Jag och Emma åkte på Häggströms en sväng där på måndagen och fyndade ett par jeans för 150 kr:)

Sedan under veckan så hände väl inte så speciellt. Jag och Svärfar var ute i skogen en dag och plockade lite svamp. Åkte till husum en dag och hälsade på Sandra och barnen.

Var inte så jättepigg den veckan heller. Har dragit på mig den här förkylningen som aldrig släpper känns det som. Låter inte så förkyld just nu, men det sitter i kroppen, känner sig alldeles orkeslös. Hade ögonfluss också i några dagar.

Åkte till Movattnet i helgen och fick oss en 3 rättersmiddag SUPERGOTT!


I Måndags så åkte jag en sväng till stan då Erik börjat jobba, köpte en present till syster som fyllde 6 år i går ( tisdag), så där blev det kalas.


I morse så åkte jag och Erik till skogs och plockade 10 liter Lingon i regnet. Jag fick i allafall klart för mig att jag MÅSTE köpa nya regnkläder och stövlar. Var rätt så blöt då vi kom hem. När Erik for på jobbet så åkte jag upp med Lingona till mormor, som blev så glad så! Som tack för det så ska hon baka pickikakor*mums*.


I morgon så ska jag få jobba uppe i Norrflärke på förskolan från 9-17.15 På Fredag från 7-14.15, känns bra att få jobba lite. Sedan ska jag vara där hela nästa veckan också på förskolan och sedan i köket. blir bra det:)


Nu ska jag strax plocka ur disken ur diskmaskinen och sedan plocka i en ny laddning. Sen får jag se vad som händer i kväll. Brukar inte hända så mycket då Erik jobbar em. Måste väl laga mig någon mat tro jag i allafall.


På återseende

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Westman - 25 augusti 2011 19:25

Ni finner mig nu på www.tessanwest.blogg.se

Av Therese Westman - 24 augusti 2011 20:11

I dag fyller lilla mamsen 46 år, grattis till henne!   Åkte in till stan i morse för att lämna in ansökan till studieplus, om barn och fritidsprogrammet i Nacka. Då har man suttit och åkt 3.5  mil enkel väg, för att lämna in ett papper också har ...

Av Therese Westman - 18 augusti 2011 19:21

Tycker jag skriver samma inledande ord varje gång, att nu var det längesen!   Sommaren har varit bra, har varit mycket jobb och det behövs, men nog har man velat varit ledig under den bästa tiden med. Men men pengar måste man ha. Nu däremot då al...

Av Therese Westman - 18 juli 2011 17:33


Vaknade i morse av jag försovit mig, laddade mobilen innan jag la mig, men tydligen så gick det inte så bra... Dagen blir så knäpp då man inte få ta det lugnt på morgonen.   Efter simskolan så åkte vi på mio möbler och beställde detta:   Den...

Av Therese Westman - 13 juli 2011 16:24

Tänkte bjuda på lite bilder från vår Norgeresa:)   Vi började att åka till Arjeplog på söndagmorgon, för at sedan stanna där en natt. Vi beslöt oss för att gå in på en väldigt ickebefolkad restaurang och åt lite mat. Måste säga att det inte var s...

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards